Hiil Oy
Jotenkin visuaalisesti pitäisi kertoa tuotteesta?
Se oli lähtökohta mistä videoita lähdettiin suunnittelemaan.
Tavoitteena oli luoda sisältöä, joka on tarpeeksi informatiivinen, mutta helposti pureksiltava ja viihdyttävä.
Tämän pohjalta tuotettiin kymmenen videon videosarja, joissa yhdistyy kevyt komiikka ja tärkeät tiedot tuotteeseen liittyen.
https://youtube.com/shorts/6zjY3o1NMfY?feature=sharehttps://youtube.com/shorts/jXvCihg8xp0?feature=sharehttps://youtube.com/shorts/DwD31owOmd0?feature=share
Sisällöt, jotka herättävät keskustelua
Videot ovat herättäneet kohderyhmässä keskustelua, mikä merkitsee sitä että sisältö todellakin herättää mielenkiinnon ja ajatuksia siitä pitäisikö tuote ostaa.
Näiden kysymysten pohjalta sisältösuunnitelmaa voidaan päivittää ja tehdä uusia videoita kysymysten perusteella.